Cuma, Mayıs 11, 2012

diyır mayls

"bir aleks değilim belki ama çalışıyorum kendi çapımda..."
imza: mayls keyn

sevgili ingliş mafinim,
sana bu mektubu aşrı aşrı memleketlerden yazıyorum, kıymetini bil. zaten acil bi durum olmasaydı seni rahatsız etmezdim, biliyosun. canımsın. ve fakat salaksın. "gerizekalı sevgilim" halt etmiş yanında, kusura bakma. bana bak. nedir olm o saçın başın hali? solo molo derken kıçı başı dağıttın yemin ediyorum. iyice emolara döndün, apaçiye bağladın, bu ne amk ya?! tamam, takımdaşın aleks (törnır) de abuk sabuk saç şekilleriyle kendini maymun ediyo ama alıştık ona bi yerde. göz hep öyle görünce gönül de katlanıyo, maymundur maymun deyip kıçımızı dönüp uykumuza devam ediyoruz icabında. ama sen? ya sen brit avordum, sana hiç yakışıyo mu bu haller? halbuse ne de güzel mesleğin var, müzisyen adamsın, elin ekmek tutuyo. eh fena da bi insan değilsin, gençsin, yeteneklisin, giderin var. daha kırk mil öteden ben ingilizim diye bağırıyosun gerçi ama o saçlarla apaçiliğin dibine vurmaktan da kendini alamamışsın hacım. cık, olmuyo böyle. elalem laf ediyo, dedikodu oluyo. sana ricam, lütfen git bi ense traşı ol, o favorileri kes, beni de sinir hastası etme. hadi çocuum...
mektubuma burada son verirken seni o çıkık adem elmandan öper, aleksgillere selam ederim. söle o maymuna bi dahakine de ona yazıcam, hazır olsun.
imza: yor cuusi miitbol

Hiç yorum yok: