Cumartesi, Mayıs 12, 2012

ıssız adadan notlar-4

diyır disörtıd aylınd,
gördüğün gibi, memleketten ayrı kala kala iyice ecnebiye bağladım. artur'a kralım, mayls'a bff'im gözüyle bakıyorum artıkın. o derece ki oturup kendisine mektup bile yazdım, sonra mektubu şişeye koyup denize attım. "o şişe bir gün gelecek mayls abi!" dedim, arkasından el salladım. böle de angutum afedersin. o değil de ingliş mafinim deyince canım çekti biliyon mu, oturdum bugün bi de mafin yaptım, böle tuzlu tuzlu. yanına da çay ama törkiş çay of kors yani. ayrıca bugün bi uçak gördüm, böle adanın üstünden doğru geçiyodu. beni görcekler de kurtarcaklar diye ödüm koptu, hemen eğdim kafamı gömdüm mafinlere. neyse ki görmediler, uçak gidince bir oh çektim, karşıki kum tepeleri yıkılmasa da bazı kumlar denize uçuştu. yalnız bu başını mafine kuma gömme meselesini abartmış olabilirim sevgili ada. zira buraya düştüğümden beri ne gazete okuyorum, ne de haber izliyorum. hayır yani, madem ki ıssız adaya düşmüşüm bana ne arkadaş sizin gündeminizden dedim kendi kendime. kendime kafa izni verdim, fekat genel olarak kafasız bi insan olduğum için kuruldan geri dönebilir raporum. bilmiyorum, bekliyorum.

not: tebrikler gs ;)
not2: gündemden bana ne dediysek o kadar da değil. kutlama sesleri tee ıssız adalara kadar geldi yau...

Hiç yorum yok: