Çarşamba, Mayıs 16, 2012

ıssız adadan notlar-8

adaaa ada! adaysan adalığını bil. ada dedik bağrımıza bastık, kalktık arka plan resmi yaptık sırf senin için. ama sen ne yaptın? buraya geldiğimden beri bi hindistan cevizini, bi avakadonu yemiş değiliz. hadi onu geçtim, bari bi işin de ucundan tut, "yardım lazım mı apla?" de. ben de diyeyim ki "abla sensin, palmiye de sana girsin!" ama yok. ağız tadıyla bir kavga bile çıkarttırmıyosun insana. şiştim valla, şiştim. sıkıntıdan çamaşır yıkadım, o derece. kurusun da ütüleyivereym. bak o dikiş makinesi de duruyo orda, daha nasıl çalıştığını çözemedim ama olsun. bulunmuş bulunmuştur. her genç kızın çeyizinde bulunması lazım. kim bilir hangi kazadan kalma, hangi batan geminin malı. mal demişken, sen nasılsın adacım? bi sıkıntın, bi isteğin var mı? akşama ne yemek yapayım? zıkkımın kökü var, demin ormanın girişindeki kayanın dibinden topladım, yer misin? kavurması çogzel olur bak.

not: onu yemezsen zopa da var, hiç meraklanma yiğidim. öperim.

Hiç yorum yok: