Cumartesi, Mayıs 19, 2012

ıssız adadan notlar-11

sevgili ıssız ada,
bugün yine acılardan acı beğendiğim muhteş bi gün oldu. pms'ten sos'e geçiş yaparken kafayı buldum da rahatladım neyse ki. sonra 19 mayıs atatürk'ü anma, gençlik ve spor bayramı'nı kutlamak için komşu ıssız adadaki nagasaki amcayı ziyarete gittim. elini öpücektim ama baktım yine çıplak. ya masafumi dayı dedim, yapma böle. git üstüne bi entari bişi geçir, olmuyo böle bak bayram bayram dedim dinletemedim. hooop masafumi dedim, kime sölüyorum dedim. hiiiç oralı olmadı. zaten aslen oralı değilmiş, sonradan yerleşmiş. suratıma baktı baktı, masafu mi? diye sordu. ben de elimi böğrüme götürüp sağol dayı, yeni yedim ben, sana afiyet olsun dedim ve müsade istedim. müsade senin yiğenim diyince dayanamayıp elini öptüm. eh ne de olsa bayramdı ve o da benim büyüğümdü. büyüyünce onun gibi olmaya karar verip kendi adama döndüm. döner dönmez kumları öptüm. eh ne de olsa yuvamdı. bu da böle bi anımdı. 

not: masafumi nagasaki dayı ve ıssız adası


Hiç yorum yok: