Perşembe, Mayıs 17, 2012

ıssız adadan notlar-9

üye testi ???
pek muhterem ıssız adacığım,
sayende ıssız adada mıyım, yoksa sıcacık yuvamda mıyım hiç ayırdedemiyorum. dede mi yorum? neyse işte, diyeceğim o ki, sen bir ana, sen bir baba, her şey oldun artık bana. ıssız bir adada olduğumu hiç hissettirmedin. yeri geldi çarşı pazar, yeri geldi konu komşu oldun. nasıl bir atmosfer gerekiyorsa, ne lazımsa yaptın, yapmaya da devam ediyosun. ah sen yok musun. var mısın? yoksun. sana dedim ki dışarı çıkıyorum, şu ütüleri yapıver, geldim bi de baktım hepsi duruyo! eşşek mi osuruyo burda? eline mi yapışır, nolur iki ütü bassan, biraz yardımcı olsan? ama yoook, madem düştün adaya başının çaresine de bakacaksın diyosun, öyle mi? eh sen görürsün o zaman. akşama karnın acıkır aşındırırsın kumları artık ama ben o zaman yapacağımı biliyorum sana!

not: sana not bile yok bundan sonra, hadi bakalım!

Hiç yorum yok: