Perşembe, Mayıs 24, 2012

ıssız adadan notlar-16

halo mayne libe vüste,
nabersin görüşmeyeli? beni sorarsan alamancı bir içgüveysinden halliceyim. çünkü bu adada haddinden fazla kedi ve çocuk var. kediler geceleri, çocuklar da gündüzleri beni uyutmuyollaa. sanma ki gece gündüz uyuyan bir derbederim amma velakin ben de neticede bi insan sayılırım. benim de neticemi yayıp horul horul uyumaya hakkım var diye düşünüyorum. ve fakat dostum şu lanet kedilere biri dur demeli artık ya. etmediğim küfür beddua kalmadı, bak kediye beddua ettim diyorum, daha ötesi var mı? ama kabahat bende. eşşekim ben. unutkanım. yıfkayım. sabah kalktım, hiçbişe olmamış gibi yine besledim bunnarı. kör olmayasıcalar! çarpılmaktan korkmasam gecenin bi vakti boca edicem bi kova suyu kafalarından aşşa. devamlı bağırıp cırlayan çocuklar için de bir takım planlarım var. fekat onlar için daha tikatli ve sinsi davranmalıyım. çünkü sayıları çok fazla. boşbakan hiç üzülmesin, her santimetrekareye üç çocuk düşüyo zaten. ıssız ada değil çocuk yuvası sanki. kıyır kıyır her yer, her köşe başından bir çocuk fırlıyo. kadınlar yemeyip içmeyip çocuk doğuruyollaa resmen. o yüzden daha köklü ve kalıcı bi çözüme ihtiyacım var. bu sefer kararlıyım ada. seni bu hayattan kurtarıcam bebeyim. bekle beni...

not: ih möhte suluköfte.

Hiç yorum yok: