Pazartesi, Mayıs 14, 2012

ıssız adadan notlar-5

ada dediğin böyle olacak arkadaş!
pek kıymetli ıssız adacığım -adam demiyorum tikat edersen, aman karıştırırlar felan neme lazım,
gün geçmiyor ki şu ıssız yerde yine eski bir tanışla karşılaşmayayım. bu sefer de ilkokul örtmenimi gördüm sevgili ada. dünya küçük derler ya, meğer ada küçükmüş. devamlı bir karşılaşma rastlaşma ve fekat neden ilkokul? sorarım sana ada ama cevabını alamam, bilirim. zaten ne zaman cevap alabildim ki senden. varsa yoksa öyle mal gibi dur. bak dün anneler günüydü ama sen beni ne kutladın, ne de tebrik. oysa ben de bir yerde senin anan sayılmaz mıyım? sen benim adamsan, ben de senin ananım yavrum, neden böle yapıyosun? çok kırıldım bak, aşk olsun. aç koynunu kuş konsun. bak sana anne şakası bile yaptım. daha ne yapayım? senin için saçımı süpürge ettim. süpürge demişken, ortalığı süpürcem ayak altında dolaşma. dolapta dolma var, ısıt ye, e mi çocuum?

not: yalınayak dolaşma dedim elli kere, o terlikler giyilecek!!!

Hiç yorum yok: